pátek 23. dubna 2010

Kbelska 10 6.3.2010

Můj první závod. Dlouhodobá předpověď slibovala slušné počasí. Jaké bylo rozčarování, když jsme se v sobotu probudili do zasněženého dne. Měla jsme chuť na všechno se vykašlat a zalézt zpátky do postele. Tam je aspoň teploučko. Venkovní teploměr ukazoval -4!!! A nedalo se očekávat, že se oteplí. Nicméně za podpory rodiny jsme se začali chystat. Dětem teplé oblečení, do termosky čaj a hurá na Kbely. Starou tělocvičnu jsme našli snadno a pak hledali start. Dle množství běžeckého osazenstva se nedal přehlídnout. Potom jsem zjistila, jaká byla chyba nechat si diktovat paní módou, co si obléknout. Chtěla jsem se předsvést ve svých Nike 3/4 elasťácích a nově zakoupených kompresních podkolenkách. Realita byla taková, že tyto jsem měla schované a byla ráda, že mám na sobě tepláky. Abych to zkrátila. Dovedu si představit, že za lepších povětrnostích podmínek bych závod zvládla s lepším vnitřním pocitem, ale i tak jsem ráda za čas necelých 58 min. Příští rok se ráda zúčastním zase.

Žádné komentáře:

Okomentovat