pátek 10. prosince 2010

Nejsem blogger

Nejsem blogger. Nějakou dobu mě přestalo bavit zapisovat poznámky o běhání. Udržovala jsem si deníček s odběhnutou kilometráží a na nic víc nebyl čas a ani nálada. 11. září jsem běžela Baroko cross půlmaraton, potom jsem ještě asi týden běhala, načež mne zkolila infekce. Kvůli infekci jsem nemohla běhat asi 2 týdny a další 4 týdny jsem si dala volno v rámci regenerační pauzy. Vygruntovala jsem barák, připravila narozeninovou oslavu pro Timíka, vařila a pekla jako o život a pomalu si zvykala, že mám víc času na rodinu. Nicméně někde ve mně stále dřímala touha natáhnout si legíny, zašněrovat botky a vyběhnout. A ta touha rostla a najednou jsem měla neskutečný absťák po běhu. Poté co jsem pár dnů přemýšlela o cílech (ty prostě musím mít jasně dané) a způsobu, jakým toho cíle dosáhnout, jsem zkontaktovala Miloše z Endurainingu. V té chvíli už ho trochu zoufale prosím, jestli nademnou zase roztáhne ochranná křídla a ujme se mně. Tak jsem zase začala s pravidelným během. Běhám teď 4x týdně, 2x týdně jsem na Pilates. Mám míň času na děti, v baráku už se zase hromadí přes týden nepořádek, který více čí méně úspěšně likvidujeme přes víkend, nevařím každý den, ale jsem spokojená. Registrovala jsem se na pražský půlmaraton 2.dubna a začátkem října chci uběhnout maraton v Budapešti. Cíl mám tedy na rok 2011 smělý, ale pevně doufám, že se do něj ve zdraví dostanu.

4 komentáře:

  1. Držím palce, ať své cíle dáš. Vlastně vy oba

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme. Což mi připomíná, že se chci taky přihlásit na vaši červnovou dámskou jízdu. Už se mi podařilo zlákat kolegyni a její maminku. Hezký nápad, věřím, že se akce podaří.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký. Držím taky palce. Budapešť je nádherná. Peggy

    OdpovědětVymazat
  4. Je hezká a hlavně plochá. :-)

    OdpovědětVymazat