středa 9. června 2010

Enduraining ll.

Enduraining se neozval 10 dnů od registrace. Ozval se za 2 dny. Vyplnila jsem vstupní dotazník, zapisovala si od neděle svůj denní příjem, aby výživový poradce viděl, jak vzorně nutričně jím :-) (bohužel mám trochu strach, že zase málo) a ladíme detaily. Poradce byl spokojený s volbou mého cvičení, s tím, že Pilates a PowerJoga se s během výborně doplňují. Původně chtěl upravit časový rozvrh. Nechat mi volno ve čtvrtek a sobotu. Čtvrtky si chci ale ponechat, abych se občas mohla přidat ke skupince. Mé přání bylo vyslyšeno. Takže úterý a čtvrtek mám obecnou vytrvalost pro možnost skupinového běhu. Ostatní dny ještě nevím, protože jsem se nestačila prokousat zapeklitýma zkratkama. Chápu zatím jen běžeckou abecedu a kompenzační běh. Ale ten asi během ani nebude, protože se mám držet v rozmezí 100-125 tepů za minutu. A to bude asi tak jenom na rychlou chůzi.
Takže s plánem začínáme v pondělí 14.6. Jídelníček příjde o týden později.

Žádné komentáře:

Okomentovat