neděle 20. června 2010

Run and Fun


Tohle že byl FunRun? Ani náhodou. Na startu bylo asi 40 běžců, ale opravdu dobrých běžců. Co mě na tomto závodě lákalo, byla nabídka sportovního odpoledne pro celou rodinu. Ale i v dětských bězích byla převaha dětí z atletických klubů. Až tak velká zábava pro nás hobíky to nebyla. Po odstartování závodu se všichni raketovým tempem vrhli do boje s rychlostí. Já s Robertem, který běžel se mnou, jako morální podpora, jsme se všem jenom dívali na záda. Začalo se mírným stoupáním a převýšení se stupňovalo až do čtvrtého kilometru. Za námi kluk na kole kontroval, jestli cestou neodpadnem. Potom rovinky nebo klesání. Podařilo se nám předběhnout jednoho klučinu, který mě evidelně problémy s koleny. Takže jsem vběhla do cíle předposlední, Robert o vteřinu přede mnou. Ale i tak jsem spokojená. Výsledný čas 57 minut v kopcovitém terénu, je myslím, docela slušný.

Žádné komentáře:

Okomentovat