neděle 6. června 2010

Enduraining

Včera jsem se registrovala na www.enduraining.com . Po pár týdnech, kdy jsem skončila spolupráci s osobním trenérem Richardem jsem zjistila, že mi chybí pevná ruka, která by mě vedla. Ne, že bych neměla vůli a motivaci. Ta mi rozhodně nechybí. Ale bylo hezký mít někoho, s kým jsem se mohla radit, kdo mě povzbuzoval a byl naladěn na stejné vlně a vedl mě k disciplíně. Já vím, kluci moji, že vaši podporu mám. :-) Ale.. no, víte, jak to se mou je... Přihlásila jsem se na Baroko crossový půlmaraton v Plasech u Plzně, který se poběží v září. A moc bych chtěla uběhnout Volkswagen maraton v květnu 2011 v Praze. A to budu potřebovat na sobě opravdu zapracovat. Od spolupráce s Endurainingem si slibuju zlepšení kondice a jelikož jsem si vybrala i variantu s e-jídelníčkem bonusem by bylo snížení váhy o 2 kg. Tak jsem zvědavá a hlavně hodně natěšená. Těším se i na přípravu v srpnu. Budeme 14 dní na chatičce v horách v New Hamshire, USA a tam si kopců dostatečně užiju. Doufám, že se taky dostatečně připravím a netrhnu si v Plasech ostudu.

Může trvat 10 dnů, než se Enduraing ozve a začnem probírat detaily. Ale už se opravdu hodně těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat